☎ +380 (68) 891 37 50
по-русски
 

Ваша реклама від макету до монтажу

Розробимо, поклеїмо, повісимо і прослідкуємо, щоб працювало.

Поклейка вітрин та ролетів

Обклеювання вітрин та ролетів. Якщо у вас є вікна, на них має бути ваша реклама. Оформлення вітрин плівкою — найбільш ефектна з найбільш бюджетних для бізнесу можливостей розповісти про себе.

Дизайн реклами

Дизайн реклами. У вас є фірмовий стиль, ви хочете «як у сусіда» або тільки приблизно знаєте, чого хочете. Макет вивіски, ескіз банера або дизайн вітрини — ми реалізуємо ваші ідеї або запропонуємо свої.

Брендування авто

Брендування авто. Нанесення реклами на транспорт — засіб «три в одному». Ви отримуєте новий рекламний носій. Розширюєте потенційну аудиторію. Робите тюнінг авто під прикриттям витрат на просування бізнесу.

Візуалізація реклами

Візуалізація реклами. Навіть найкращий макет може «не вписатися» в фасад або інтер’єр. 3D-візуалізація моделює вашу вивіску на відведене місце. Приміряти заздалегідь краще, ніж переробляти.

Ремонт вивісок

Ремонт вивісок. Після зими, після хуліганів, після довгих років роботи — відремонтувати вивіску іноді буває дешевше, ніж замовити нову. Реставрація лайтбоксу або мийка банера творять дива.

Проектна документація

Проектна документація. Повний пакет технічних документів для реклами. Зріст, вага, розміри і всі ключові параметри. Те, без чого не одержати дозвіл на вивіску. І не зробити якісний монтаж.

 

Реклама ховається в деталях: прикрашайте вітрини і оформлюйте авто

Купити вивіску і замовити лайтбокс — ключові запити в топі пошукових систем. Але це не єдині рекламні потреби бізнесу. Є ціла купа неочевидних на перший погляд прийомів, які можуть в рази збільшити відвідуваність, розпізнавання, попит і багато інших показників вашої роботи.

Оформлення вітрин: краще один раз побачити

 
 
 
 
 
 
 
 

Два вікна магазину, що виходять на тротуар. Людям, в принципі, все одно, що за ними відбувається. Але якщо наклеїти на них соковиту ковбасу, троє з п’яти любителів м’яса обов’язково завітають до вас в пошуках смачненького. Або, наприклад, поставили ви ролети. Начебто і не жарко, і холодильники не нагріваються. А людям з вулиці, вибачте, і поглянути нема на що. Обклеювання тут просто необхідне. Навіть якщо ви витратили багато часу, сил і грошей на дизайнерське оформлення вітрини — повірте, невелика наклейка про те, що у вас акція, розпродаж або нова колекція, може зацікавити допитливих перехожих.

 

Реклама на транспорті: доставка бренду в будь-яке місце

Автопарк — окрема тема для розмови. Брендування авто як засіб просування бізнесу стане в нагоді не всім. Якщо ваші товари або послуги зосереджені в одному місці — немає сенсу катати рекламу ремонту взуття з Троєщини на Борщагівку. Але якщо ви пропонуєте ексклюзив, або у вас багато локацій, або ж ви мобільні і можете забезпечити доставку, тоді ваша машина — це вільна рекламна площа. За статистикою, обклеювання авто рекламою збільшує число дзвінків від покупців на 15-20%. При цьому навіть не потрібно весь час їздити містом. Деякі з клієнтів BrightBox брендують машину, а потім залишають її на парковці в різних районах Києва.

Брендування авто
 

Ремонт вивіски: процедури омолодження для вашої реклами

Ремонт вивіски

Ще один ефективний прийом — реставрація вивіски. Ремонт розбитого лайтбоксу або погаслої літери — справа обов’язкова. А ось оновлювати робочу вивіску вирішують далеко не всі. Висить собі, і добре. Але плівка вигоряє, банери припадають пилом, навіть світлодіоди старіють і з часом втрачають яскравість. Зовнішній вигляд магазину стає не те, щоби занедбаним, а (скажімо інтелігентно) старовинним. Але ж привести все до ладу не довго і не дуже затратно. Наприклад, переклеювання плівки на лайтбоксі у фахівця BrightBox займе два дні — і це з урахуванням підготовки нового макету.

 

Візуалізація реклами: в примірочній BrightBox завжди вільно

Якщо вам потрібна нова вивіска, ви напевно хочете знати заздалегідь, як вона буде виглядати на вашому фасаді. Може її варто зробити більшою? Може, барви не в'яжуться з кольором фасаду, або ж об’ємні букви посунули на чиєсь вікно? Наспраді навіть найпростіший лайтбокс на стіні буде виглядати інакше, ніж на білому фоні макету. Щоб точно влучити в ціль і в результаті отримати саме те, що вам потрібно, скористайтеся приміркою. Візуалізація реклами (в 2D або 3D) часто перевертає рекламну концепцію з ніг на голову. Або навпаки.

Візуалізація реклами
Проект

Примірювання потрібне як для маленького лайтбоксу, так і для масштабної вивіски на весь фасад. Але якщо для реклами середніх розмірів цілком вистачить простої візуалізації в 2D, то ось великі конструкції за законом повинні мати документи. У Києві з 2017 року діють нові правила розміщення реклами: на вивіску понад 3 м2 потрібно отримувати дозвіл в міськадміністрації. Щоб чиновники ухвалили ваш проект, папірця з фото буде недостатньо. Вам необхідна проектна (або технічна) документація, в якій чітко вказані параметри вивіски, зображена технологія виготовлення і спосіб монтажу. До речі, такий документ потрібен не тільки для вуличної реклами. Без проектної документації в багатьох ТРЦ вам просто не дозволять монтувати рекламу.