«на винос», для офісу, торгової точки і стильного інтер’єру
Штендер (мимохід). Підніжка для клієнтів. Оптимальний інструмент, що привернути увагу на вулиці. Недорогий, простий у використанні, міцний та довговічний різновид виносної реклами.
Куточок споживача (інфостенд). Згідно закону, обов’язковий елемент вашого офісу, магазину, павільйону і навіть кіоску. Споживачу частише за все не потрібен. Але викликає в нього довіру і підкреслює фірмовий стиль.
Мобільні стенди, «павуки». Віртуози переносної реклами. Коли вашу пропозицію або логотип можна принести в будь-яке місце в одній руці і розгорнути в людський зріст за 5 хвилин.
Промо-стіл, інфостійка. Конструкції для рекламування товарів і послуг «в польових умовах». Для дегустацій, акцій, презентацій та інших локацій. Столи і стійки збираються без інструментів.
Поліграфія. Візитки, листівки і флаєри – не рекламне сміття, а ваші поштові голуби. Кожен другий їх роздивляється. Кожен третій дзвонить чи йде за покупкою. Залишайте рекламу там, де не видно вашої вивіски.
Підставки, номерки. Підставки під товари та під флаєри, менюхолдери і тримачі для цінників, номерки та бірки можна оформити індивідуально. Реклама ховається в дрібницях.
Рекламні наклейки. Круглі, квадратні, фигурні. З логотипом, кольоровим друком чи плотерною порізкою. Брендові наліпки на самоклеючій плівці (Oracal, Ritrama) стануть в нагоді в рекламі, прикрасять авто та створять унікальний інтер’єр.
Інтер’єрні вивіски та таблички. Золоте правило клієнтоорієнтованих компаній: всередині має бути краще, ніж зовні. Оформлення торгового залу, гарний ресепшн, вказівники і таблички — це зона комфорту ваших клієнтів.
У зовнішньої реклами є один недолік. Її стаціонарність. У той час, як ваші потенційні клієнти проходять повз вас за десять кроків, дивляться під ноги або рахують хмаринки, ваша світлова вивіска стріляє діодами по горобцях. Доведено: навіть якщо людині потрібна ваша пропозиція, в трьох з п’яти випадків її потрібно зацікавити. Якщо ж вона взагалі не думає про піцу, нові двері з МДФ, ремонт взуття чи професійну чистку зубів, увагу треба спочатку спіймати, а потім зафіксувати.
Найкраще з цим завданням впораються мобільні переносні конструкції, які можна в буквальному сенсі підставити людям під ноги. Звичайно, вдячні вам за це будуть далеко не всі, тому для вулиці вибирайте міцні та протиударні види реклами «на винос». Це штендери в різному виконанні, але обов’язково на металевому каркасі. Хардпостери з композиту в натуральному розмірі. Ростові фігури і джумби (муляжі). Але пам’ятайте: скромність тут не доречна. Враховуючи, скільки мимоходів і вказівників сьогодні бачать на вулиці перехожі, ваша реклама має виділятися.
Для виставкових комплексів і торгівельних центрів більше підходять легкі, але масштабні конструкції. Наприклад, Х-банер («павук») або бренд-вол, на фоні яких (за умови старанності вашого дизайнера) люди будуть із задоволенням робити селфі і постити його в соцмережах. Тантамарески — окремий вид розваги відвідувачів ТРЦ. Вдалий образ, отвір для обличчя і ненав’язливий (!) логотип — цього достатньо, щоб ваша реклама на повних парах понеслася в люди.
Пам'ятаємо, що реклама — це перш за все, інформація. Про високий рівень ваших послуг і незрівнянну якість ваших товарів. Таку інформацію треба давати людям безкоштовно. Тому в приміщенні та на вулиці однаково добре працюють інфостійки для розміщення POS-матеріалів.
Є така статистика (спасибі допитливим американцям): щоб інформація відклалася в пам’яті людини, її треба побачити від 3 до 5 разів. Рахуємо. Штендер на вулиці — раз. Безкоштовний флаєрок на інфостійці біля входу — два. Наклейка у вуличній вітрині або х-банер в торгівельному центрі — три. Клієнта вже взято в облогу, а отже з імовірністю 68% він рано чи пізно з'явиться в місці продажу вашого товару або послуги. Там вже мають бути напоготові інструменти інтер’єрної реклами. Адже наступне ваше завдання — не відпустити.
Якщо вибирати між зручним диваном і об’ємним лого на стіні вашого офісу — клієнту більше до вподоби, звичайно, диван. Але дослідження споживчої психології свідчать, що обидва ці елементи інтер’єру важливі однаково. Фізичний комфорт жодним чином не скасовує, а навпаки, посилює необхідність психологічного комфорту. Простіше кажучи, коли людина зручно вмостила свою п’яту точку, вона починає роздивлятися стіни.
Стіни не можуть бути голими. Ніде. Чи то в холі приватної клініки, чи в модному бутіку або скромному м’ясному магазинчику. Чим більше стилю буде витримано в оформленні інтер’єру, тим більше довіри до вашого бізнесу виникне у відвідувача. Чим більше елементів бренду буде потрапляти йому на очі, тим стійкішою буде асоціація зі стабільною і надійною компанією. При цьому не треба вистрибувати з штанів і купувати рекламні дисплеї з діагоналлю під два метри. Фахівці BrightBox готові запропонувати вам безліч варіантів бюджетної, але стильної інтер’єрної реклами.
Фреймлайти і акрілайти у внутрішній (indoor) рекламі ніхто не відміняв. Проте не менш ефектно на стіни виглядатимуть несвітлові об’ємні або псевдооб’ємні букви з ПВХ чи пенопласту. Лаконічне лого можна вирізати з пластика чи композиту. Повісити таблички з прозорого оргскла. Дуже стильно виглядає екосольвентний друк на спеціальному полотні: такі картини на підрамниках виглядають набагато дорожче, ніж коштують насправді. І не забувайте про куточок споживача — за законом це обов’язковий елемент вашого декору, який в ідеалі теж має пасувати до загального стилю.