замовте для бізнеса гідне обличчя
Її складно назвати зовнішньою рекламою. Вивіска — це ініціація вашого бізнесу, перехід на рівень вище сарафанного радіо, інтернет-вітрини та соціальних мереж. Замовити вивіску — це розвернути свою компанію обличчям до клієнта. Коли лице не викликає довіри, третина перехожих пройдуть повз, навіть якщо дуже потребують ваших послуг.
Аналіз ефективності рекламних носіїв ставить вивіску на перш місце, коли мова йде про залучення нових клієнтів. По-перше, вона формує враження. Підсвідомо людина завжди віддає перевагу солідним компаніям, щоб вона не обирала — чи то авто, чи стоматолога, чи вінчик для омлету. По-друге, це ідеальний інструмент навігації — правильно оформлений фасад приверне увагу клієнта з іншого кінця вулиці. Тому до зовнішнього вигляду своєї вивіски потрібно ставитись дуже трепетно.
Вивіски бувають різні — хай-тек і вантажні, помпезні і скромні, яскраві та офіційні. Будь-який дизайн можна виконати в такому асортименті матеріалів, що дешева вивіска буде виглядати дорого, а дорога здаватиметься дешевою. Визначитися з вибором непросто. Для цього потрібно враховувати цілий ряд факторів:
Експерти BrightBox вже писали про те, як вибрати вивіску для бізнесу. Але ключовим моментом залишається місце розташування вашого підприємства або організації. Саме місце визначає головний параметр вивіски - буде вона світловою чи вам достатньо несвітлової зовнішньої реклами.
На фасадах частіше за все використовуються світлові вивіски. Аргументи прості. По-перше, вони виглядають дорого і солідно. По-друге, вони помітні в будь-який час доби. По-третє, вони вже є або скоро з’являться у багатьох ваших конкурентів. По-четверте, вони стають у нагоді, коли ламаються ліхтарі. Жарти геть: ваша вивіска світить як рідна регулярним вечірнім перехожим. А до рідних звертаються швидше за все.
«Засвітитися» ви можете різними способами. Замовити класичний або фігурний лайтбокс. Оформити назву в світлові об’ємні букви. Повісити всім на заздрість вивіску з відкритою підсвіткою. Або купити світлодинамічну вивіску. Фахівці BrightBox нерівно дихають до будь-яких джерел світла в зовнішній рекламі, тож ми із задоволенням допоможемо вам зробити вибір, враховуючи всі ваші потреби.
Іноді оптимальний вибір — це несвітлова вивіска. Якщо потрібно оформити невеличкий шиномонтаж на виїзді з міста, не має сенсу кріпити на свій гараж метрові світлові літери. Якщо ви тільки починаєте розвивати свій бізнес або налаштовані на роботу в маленькому районі, тоді несвітлова вивіска стане для вас адекватним рішенням. Не варто думати, що все буде виглядати «дешево і сердито»: навіть така проста рекламна форма має декілька варіантів виконання.
Це основа з обраного клієнтом матеріалу (полікарбонат, акрил, алюмінієвий композит, оцинкована сталь), на яку нанесено необхідне зображення. Залежно від особливостей експлуатації вивіски зображення можна або надрукувати на самоклеючій плівці (типу Oracal), або нарізати з плівки і нанести на основу у вигляді аплікації. Для підсиленої міцності пласку несвітлову вивіску можна помістити в металевий каркас. Для естетики — зробити дерев’яне або пластикове оздоблення.
Відрізняється від своєї пласкої колеги — не будемо тримати інтригу — об’ємом. На ту ж основу (з ПВХ, акрилу, композиту і так далі) замість плівки кріпляться літери. Таким чином назва або лого фірми в буквальному сенсі «випинається» назустріч клієнтам. Не варто сміятися — це «випинання» має доведену ефективність: на підсвідомому рівні обсяг створює враження солідності.
Купити несвітлову вивіску — зовсім не означає відрізати свій бізнес від вечірніх перехожих. Є кілька варіантів зовнішньої підсвітки, які дозволять вашому бізнесу не загубитися в темряві. Найпростіший — світлодіодна стрічка над вивіскою або по її контуру. Скласти конкуренцію led-панелям таким чином, звичайно, не вийде. Але вивіска буде помітною і доволі читабельною. Трохи складніше і дорожче обійдеться підсвітка прожекторами на кронштейнах. Але з їх допомогою легко засвітити як метрову вивіску, так і п’ятиметровий банер на всю стіну.