додайте до слова ваги, а до тексту повноти
Кожна третя вивіска в Києві виконана з використанням тривимірних елементів. Класичні об’ємні букви на даху або на козирку. Об’ємні букви, накладені на фриз. Об’ємні логотипи. Об’ємні вказівники. Псевдооб’ємні букви, логотипи і покажчики.
Це не модний тренд в зовнішній рекламі. Не манія величі і не стадний інстинкт. Працює психологія: об’ємні написи в тривимірному просторі сприймаються куди краще пласких зображень. Згодиться все, що хоча б на 5 мм випирає зі стіни або фасаду. Краще, звичайно, на 30. Але психологи і маркетологи ще не дійшли единого висновку.
Як би там не було, це працює. Клієнти BrightBox, які змінили пласку вивіску на об’ємні букви, відзначають збільшення кількості відвідувачів в середньому на 20%. Так, це не зростання продажів. Але ще ніхто не визнав, що викинув рекламний бюджет на вітер. Тим більше, що грошей на надання об’єму іноді потрібно менше, ніж здається.
Найбільш витратні в цьому плані світлові об’ємні букви. Для їх виготовлення потрібен не тільки рукатий майстер, але й певні матеріали та якісні освітлювальні елементи. Спеціальний акрил та плівка, що розсіюють світло, діоди, трансформатор, безперебійник — економити на цьому не потрібно, як би сильно не хотілося. Якщо вам запропонують зменшити кількість світлодіодів в кожній букві або поклеїти на «обличчя» звичайну плівку замість транслюцентної, краще повісьте на вході ліхтар. Прямо над гарними несвітловими буквами.
Букви без внутрішньої підсвітки зустрічаються в Києві не так вже й рідко. Почнемо з того, що їх виготовлення дозволяє використовувати бюджетні матеріали. Плюс відсутність світлових елементів — ось вам і «мінус ціна» зі збереженням гідного зовнішнього вигляду. Не всюди є доступ до джерела живлення. Не всім по кишені «засвітити» вивіску повністю: власнику компанії «УКРПРОМПОСТАЧПЕРЕРАБОТСЕРВІС ЛТД» навіть найменші світлові літери обійдуться в непоганий статок. Тут стає в нагоді зовнішня підсвітка — галогенові прожектори забезпечать вашому тексту чудову читабельність.
Несвітлові букви — це піца зовнішньої реклами. Немає чіткого рецепту, «правильних» інгредієнтів і принципів виготовлення. Беріть, що подобається, і компонуйте, як хочеться. Будь-який матеріал: пінопласт і пінополістирол, пластик і полівінілхлорид, акрил і оргскло, алюмінієвий композит і нержавіюча сталь. Який завгодно розмір. Найскладніший шрифт і вибагливий колір. Повірте, все бажання можна вписати в одну з трьох різновидів несвітлових букв. Дизайнери BrightBox перевіряли.
Потрапили сюди через свою демократичність. Чудове рішення, якщо потрібен складний рукописний шрифт або маленький розмір. Або якщо критично необхідно заощадити. «Ремонт взуття» і «Заточення ножів» можуть бути нарізані з ПВХ, відшліфовані і встановлені за скромну навіть для малого бізнесу плату.
Буквально: обсяг на рівному місці. Ефект «повноти» псевдооб’ємних букв створюється двома шляхами. За рахунок використання матеріалів (пластик, оргскло) великої товщини (20-25 мм). Або за допомогою кріплення пласких букв на фриз на виносних тримачах. Трохи дорожче першого варіанту. Але ефектніше. В оформленні приміщень псевдооб’ємні букви виглядають самодостатньою інтер’єрної вивіскою. На вулиці чудово працюють в компанії з зовнішньою підсвіткою, а ще краще — при монтажі на лайтбокс.
Класика жанру. Виглядають величніше, ніж пласкі. І коштують в два рази дорожче. По-перше, на них потрібно в два з половиною рази більше матеріалу (фас, торець і задня частина). По-друге, процес їх виготовлення такий самий трудомісткий, як виробництво світлових букв. Вирізати, підігнати, склеїти, зашліфувати, обклеїти плівкою. Найчастіше такі літери обирають в тому випадку, якщо розміщення світлової вивіски з якихось причин заборонено.