чудовий вид зі стіни
Технології роблять речі компактнішими. Смартфон замість пейджера, світлодіоди замість люстри, пластик замість гаманця. В світловій рекламі лідером компактності можна вважати діодні панелі або, як зараз їх називають, лайтікси. По-перше, вони реально тонкі. В середньому 20 мм товщини: така панель на стіні виглядає як вікно в Європу. По-друге, в порівнянні з лайтбоксом світлові панелі практично невагомі: лайтікс формату А2 важить не більше 4 кг. Це дозволяє грати з розміщенням і кріпити панелі на стіну, монтувати у вікна, вставляти в стелю і підвішувати на тонких тросах.
По-третє і так далі: вони помітні в темряві, виглядають стильно і сучасно, і в них можна хоч кожен день самостійно змінювати зображення. Завдяки таким характеристикам світлові панелі в Києві стали справжнім трендом. Їх можна зустріти в зовнішній рекламі: на стінах і у вікнах магазинів, салонів краси, аптек, турагентств, банків. Вони незамінні при оформленні інтер'єру: в залежності від дизайну приміщення можуть створити атмосферу дачної альтанки або нічного клубу. І прекрасно впишуться в будь-яку квартиру - замість нічного світильника або джерел середнього світла.
Найчастіше під світловими панелями мають на увазі фреймлайти. «Рамочка зі світлом» - молодша сестра «коробочки зі світлом» - буде тоншою і виглядатиме більш витончено за лайтбокс. Стандартна товщина фреймлайтів - 25-30 мм. У цей простір вміщаються: підкладка з ПВХ, оргскла або композиту, постер з рекламним зображенням, лицьова частина з прозорого акрилу і рамка з алюмінієвого профілю. Зазвичай рамка обладнана клік-системою - спеціальними роз'ємами, відкривши які, можна швидко замінити стейк-меню на вегетаріанські котлети. Світлодіоди розташовані по периметру виробу і знаходяться в торці, завдяки чому фреймлайт теоретично буде працювати, навіть якщо вас трохи підтоплять сусіди зверху.
Фреймлайти бувають не лише односторонніми. Світлова панель цілком здатна транслювати рекламу на два боки. Звичайно, на стіну в торгівельному залі, офісі або квартирі достатньо стандартної рамочки зі світлом. А ось для розміщення у вікні краще замовити двосторонній фреймлайт, який буде працювати на вулицю як зовнішня реклама, а всередину - як елемент інтер'єру. Також гарно виглядають двосторонні фреймлайти, підвішені до стелі в ТРЦ і супермаркетах. Гірлянди з проводів не буде: для підвісних світлових панелей BrightBox використовує спеціальну струмопровідну тросову систему. систему.
Наступний крок назустріч високим технологіям - це світлова панель на магнітах. Бонуси зовнішнього вигляду: виглядає тоншою і світиться яскравіше в порівнянні з фреймлайтом. Замість об'ємної клік-системи в панелях Magnetic для зміни зображення використовуються магнітні кріплення. Вони розміщені в алюмінієвому профілі і по периметру тонкої лицьовій панелі. Тому рамочка відчутно «худне»: замість 25 і 47 мм (односторонній і двосторонній фреймлайт відповідно) отримуємо 17-20 мм товщини.
Магнетична яскравість панелі Magnetic (вже вибачте за тавтологію) досягається завдяки принципово іншому, ніж у фреймлайтах, способу засвітлення зображення. Задня панель рамки - це світлова матриця з акрилу. Для отримання матриці акрил спеціально «дряпають» лазером, щоб світло від диодной стрічки саме по цим «мікроподряпинам» рівномірно розтікалося під картинкою. Тому для заміни зображення роздрукувати картинку на принтері не вийде. Її треба друкувати на бекліті (спеціальна світлорозсіювальна плівка Backlit).
Наймолодший і наймодерновіший представник виду. До кристалайту за всіма параметрами може бути застосована приставка «ультра». Він ультратонкий: 10-15 мм товщини. Ультралегкий: виріб формату А2 важить всього 2,5 кг. Ультрасучасний: технологія виробництва з'явилася кілька років тому. Ультраефектний: про це дозвольте трохи докладніше.
Зовнішній вигляд світлової панелі Кристал (Crystal) віддає легким сюрреалізмом: на стіні висить шматок скла і при цьому світиться. Ні короба, ні навіть тонкої рамочки - «оголений» шматок скла з торцевою підсвіткою. Красиво? Беріть вище. Відсутність обмежувачів по краях дає одразу два візуальних ефекта. По-перше, увага глядача сконцентрована тільки на рекламному зображенні. По-друге, світло не лише розтікається під картинкою (згадуємо матрицю). Воно розсіюється на всі боки, створюючи супер-трендовий нині «ефект ореолу». Панель ніби висить у повітрі, окремо від стіни і від всяких банальностей типу проводів і розетки. Не дарма кристалайт в Києві сьогодні вважають одним з кращих рішень в оформленні інтер'єру.