☎ +380 (68) 891 37 50
по-русски
 

Зовнішня реклама

коли гарні літери скажуть про вас більше, ніж слова

 

Купити рекламну вивіску: примха, гроші на вітер або необхідність

Зовнішня реклама в Києві давно не розкіш. Це засіб просування і пересування навздогін за конкурентами. Сьогодні світлова вивіска, об’ємні букви на фасаді, штендер, вказівник або хоча б скромна табличка при вході — те, що маркетологи називають must have для бізнесу. Звичайно, за умови, що бізнес налаштований залучати клієнтів і заробляти. Про «Роги і копита» не йдеться.

Об’ємні букви VS телевізор, лайтбокс і банер VS інтернет

Почнемо з нудної статистики (лірика трохи нижче, можна проскролити). За даними Всеукраїнської рекламної коаліції, в 18-му році ринок зовнішньої реклами (OOH або out of home медіа) виріс на 30% та «переплюнув» в темпах зростання такі привабливі для реклами канали як ТБ та інтернет вкупі з усіма соцмережами. Зовнішня реклама «відкусила» хороший шмат пирога: за розрахунками ВРК, минулого року кожна п'ята гривня була вкладена в зовнішню рекламу.

В перспективі найближчих років зростання OOH реклами триватиме. Адже фасадна вивіска, банер, лайтбокс, штендер або реклама на транспорті — єдиний вид реклами, який потенційні клієнти не можуть вимкнути або перегорнути. Київ щодня скидає на кожного перехожого 3000 таких ось примусових до споглядання рекламних меседжів. При цьому запам'ятати більше 15 з них людина в день фізично не може.

 
 
 
 
 
 
 
 

Здрастуйте, я ваша реклама: як себе «продати»?

Трішки психології. Мозок відбирає найяскравіші враження. Причому 74% гомо сапієнс вважають перше враження правильним. Якщо про ваш бізнес людей сповіщає оголошення на паркані, контакт з таким рекламним носієм буде, швидше за все, мінімальним. Лише поміркуйте: три чверті людей з першого погляду відповідають для себе на питання: «бути чи не бути вашим клієнтом». Тільки від вас залежить, що вони побачать, що запам’ятають і який зроблять вибір.

При цих та інших умовах: ми не агітуємо вас істерично замовляти зовнішню рекламу за списком «від флаєра до борда». Якщо ви не знаєте, з чого почати просування товару або послуги «в люди», почніть з простого. Повідомте, що ви є. Зробити це сьогодні можна дорого (вхідна група), не дуже дорого (об’ємні світлові літери), недорого (вивіска без підсвітки) або зовсім економно (фасадна табличка). BrightBox допоможе вам підібрати саме той вид зовнішньої реклами, який буде максимально ефективний з урахуванням вашого бюджету. Адже іноді проста вивіска, панель-кронштейн на жвавому перехресті і банер біля парковки разом можуть спрацювати куди краще, ніж гігантський брандмауер чи помпезний світлодіодний екран.