коли гарні літери скажуть про вас більше, ніж слова
Вивіска. Універсальний рекламний солдат. Зазвичай знаходиться біля входу в приміщення. Пласка і об’ємна, з підсвіткою чи без — вивіски бувають на будь-який смак і для будь-якої кишені.
Акрилайт. Тонка вивіска чи табличка з прозорого акрилу з торцевою підсвіткою. Як крижана скульптура в рекламі: крихкий, примхливий, але дуже ефектний виріб.
Лайтбокс. «Коробочка зі світлом». Баночка зі світлом. Листочок, квіточка, молекула ДНК. Ключове слово — світло. Рамна конструкція будь-якої форми, підсвічена зсередини.
Фреймлайт (світлові панелі). «Рамочка зі світлом» і основою із прозорого акрилу. Елегантний в своїй простоті виріб з масою переваг: підсвітка, товщина, проста і швидка зміна зображення.
Панель-кронштейн. Лайтбокс в квадраті. Виносна двостороння конструкція з прицілом на неуважних перехожих. Бюджетний варіант на кронштейнах — несвітловий короб, табличка або банер.
Банер. Прапор вашого бізнесу. Практичний і довговічний, який без зайвих витрат понесе інформацію про вас в люди. Не вигоряє, легко миється і майже всюди кріпиться.
Об'ємні букви. Багато маленьких вивісок. Кожна буква — окремий виріб з лицьової, торцевої і задньої частини. Можуть бути виконані в будь-якому шрифті, розмірі і товщині.
Банерні конструкції. Стіни, вікна, «зайві» двері або цілий поверх — банерною вивіскою на металокаркасі можна прикрити все, що завгодно. Відносно дешево і зовсім не сердито.
Світлові букви. Композиція з лайтбоксів складної форми. Три види джерел світла і три варіанти підсвітки — маса комбінацій для будь-якої фантазії.
Інформаційні таблички, вказівники. Невеликі вивіски прямого призначення. Просто доносять інформацію (режим роботи, адресу підприємства, назву фірми, сферу послуг). Але роблять це красиво.
Зовнішня реклама в Києві давно не розкіш. Це засіб просування і пересування навздогін за конкурентами. Сьогодні світлова вивіска, об’ємні букви на фасаді, штендер, вказівник або хоча б скромна табличка при вході — те, що маркетологи називають must have для бізнесу. Звичайно, за умови, що бізнес налаштований залучати клієнтів і заробляти. Про «Роги і копита» не йдеться.
Почнемо з нудної статистики (лірика трохи нижче, можна проскролити). За даними Всеукраїнської рекламної коаліції, в 18-му році ринок зовнішньої реклами (OOH або out of home медіа) виріс на 30% та «переплюнув» в темпах зростання такі привабливі для реклами канали як ТБ та інтернет вкупі з усіма соцмережами. Зовнішня реклама «відкусила» хороший шмат пирога: за розрахунками ВРК, минулого року кожна п'ята гривня була вкладена в зовнішню рекламу.
В перспективі найближчих років зростання OOH реклами триватиме. Адже фасадна вивіска, банер, лайтбокс, штендер або реклама на транспорті — єдиний вид реклами, який потенційні клієнти не можуть вимкнути або перегорнути. Київ щодня скидає на кожного перехожого 3000 таких ось примусових до споглядання рекламних меседжів. При цьому запам'ятати більше 15 з них людина в день фізично не може.
Трішки психології. Мозок відбирає найяскравіші враження. Причому 74% гомо сапієнс вважають перше враження правильним. Якщо про ваш бізнес людей сповіщає оголошення на паркані, контакт з таким рекламним носієм буде, швидше за все, мінімальним. Лише поміркуйте: три чверті людей з першого погляду відповідають для себе на питання: «бути чи не бути вашим клієнтом». Тільки від вас залежить, що вони побачать, що запам’ятають і який зроблять вибір.
При цих та інших умовах: ми не агітуємо вас істерично замовляти зовнішню рекламу за списком «від флаєра до борда». Якщо ви не знаєте, з чого почати просування товару або послуги «в люди», почніть з простого. Повідомте, що ви є. Зробити це сьогодні можна дорого (вхідна група), не дуже дорого (об’ємні світлові літери), недорого (вивіска без підсвітки) або зовсім економно (фасадна табличка). BrightBox допоможе вам підібрати саме той вид зовнішньої реклами, який буде максимально ефективний з урахуванням вашого бюджету. Адже іноді проста вивіска, панель-кронштейн на жвавому перехресті і банер біля парковки разом можуть спрацювати куди краще, ніж гігантський брандмауер чи помпезний світлодіодний екран.